Letenky
Prodej samostatných letenek (tam a zpět) na týdenní pobyty v Bulharsku
Letenky rezervujte online nebo na tel.: 511 444 350
Zdarma
Zdarma
Zdarma
Doporučujeme přikoupit cestovní pojištění vč. pojištění storna (léčebné výlohy do 5 mil. Kč, storno až do 90 % do 15 tis. Kč/os.). Pojištění storna se vztahuje na letenky, ale i na zrušení ubytování např. z Booking.com (pojištění musí být zakoupené před rezervací ubytování)
Bulharsko (Burgas)
Zpáteční letenky pro pobyty na 7 nocí
7 999 Kč
Palivové příplatky zdarma, zavazadlo zdarma, sedačky vedle sebe zdarma. Letištní transfer není v ceně. Uvedená cena vč. DPH
Odlety v pondělí
Odletové dny jsou pevné (není možné je měnit) a časy jsou orientační
Praha → Burgas
Odlety pondělí 20.15 hod.
Odlety zpět 18.00 hod. místního času
Brno → Burgas
Odlety pondělí 8.00 hod.
Odlety zpět 6.00 hod. místního času
Časy letů jsou orientační a budou upřesněny nejpozději v pokynech k zájezdu, které zasíláme nejpozději týden před odletem e-mailem
Letecká společnost
Letenky máme nakoupené u spolehlivé letecké společnosti

Bulharsko
Do Bulharska létáme se spolešností Electra Airways
Pouze přímé lety
Odlety Praha a Brno
Zavazadlo zdarma
Sedačky vedle sebe zdarma
Platba benefity neomezeně
Časté dotazy
Mrkněte na nejčastější dotazy a odpovědi, než budete telefonovat…
Pouze 7denní pobyty
Letenky máme nakoupené na 7denní turnusy, to znamená, že odletový den na dovolenou je stejný, jako odletový den na cestu zpět. Odletový den zpět není možné měnit.
Pojišťovna Vám proplatí storno poplatky
Pokud se nebudete moct zúčastnit zájezdu z vážných důvodů viz níže, pojišťovna Vám bez problému proplatí až 80 % ze storno poplatku, který Vám bude stornováním zájezdu naúčtován (storno poplatky jsou vyšší čím blíže je datum storna k začátku zájezdu). Maximálně pojišťovna vrátí 35 000 Kč za každou osobu v ubytovací jednotce (podle vybraného pojištění). Pojištění včetně storna neslouží pro zrušení zájezdu proto, že se klient jen rozhodne, že na zájezd nepojede. Více dle Všeobecných podmínek pojištění. Pojištění storna lze sjednat nejpozději s posledním doplatkem zájezdu. Jakmile bude zájezd kompletně uhrazen, není již možné přidávat pojištění se stornem. Pojištění storna lze uplatnit na celou cestovní smlouvu, resp. ubytovací jednotku, i v případě, že podmínky pro uplatnění pojištění storna zájezdu splní jen jeden cestující (nejčastěji například onemocní dítě a rodinnou dovolenou pak můžete stornovat právě ze zdravotních důvodů)
Příklad: koupíte si zájezd za 10 000 Kč pro jednu osobu. Jedenáct dnů před odjezdem se Vám stane úraz (nebo někomu z cestujících na cestovní smlouvě, resp. v ubytovací jednotce), onemocníte a budete vědět, že nepojedete. Kontaktujte prodejce nebo stornujte zájezd elektronicky zde. Na základě podmínek Vám budou naúčtovány storno poplatky ve výši 80 % ceny zájezdu, tedy 8 000 Kč. Pojišťovna Vám na základě lékařské zprávy vrátí 80 % ze storno poplatku, tedy 6 400 Kč. Výsledkem v takovém případě bude, že stornem zájezdu přijdete „jen“ o 1 600 Kč namísto celých 10 000 Kč, pokud budete mít zájezd zakoupený s pojištěním vč. pojištění storna zájezdu (CK vrátí 2 000 Kč a pojišťovna vrátí 6 400 Kč).
Pojištění storna zájezdu uplatníte v několika případech
Přesné podmínky pojistného plnění při stornování najdete ve Všeobecných podmínkách (část F, článek 2), nicméně nejčastěji se jedná o situace, kdy se některý z cestujících nemůže zájezdu zúčastnit z důvodu
- nově karanténa kvůli onemocnění Covid-19
- zdravotních (nemoc včetně onemocnění Covid-19, úraz)
- nedobrovolné ztráty zaměstnání
- úmrtí pojištěného nebo osoby blízké pojištěnému
- škody na majetku, která vznikla pojištěnému bezprostředně před cestou (požár, výbuch, vichřice, povodeň, zemětřesení)
- násilného trestného činu proti pojištěnému nebo osobě blízké pojištěnému
- přírodní katastrofy (požár, povodeň, vichřice)
- vážného onemocnění, nebo úrazu psa, kočky, koně ve vlastnictví pojištěného
- soudního předvolání, nezaviněné dopravní nehody v den odjezdu, neúspěšné maturitní zkoušky a další
Pozor
Žádné pojistné plnění neproběhne samo automaticky (třeba na základě toho, že nepřijdete k autobusu apod.). Pokud budete chtít nárokovat jakékoliv pojistné plnění, vždy ihned kontaktujte non-stop asistenční službu pojišťovny (kontakt je na kartičce s pojištěním), dostanete nejpřesnější instrukce, jak postupovat správně. V případě pozitivního testu před cestou budete potřebovat lékařské potvrzení, že jste nemocný a případně další dokumenty, kterými dokážete, že máte na plnění nárok. V každém případě je ale nutné, abyste rezervaci zájezdu stornovali u cestovní kanceláře – uděláte to velmi jednoduše online zde
Kartičku pojištěnce (spolu s pokyny a dalšími dokumenty) obdržíte emailem 5–7 dní před odjezdem na dovolenou.
Preventivní karanténa v zahraničí
Pokud budete mít zakoupené naše cestovní pojištění, pojišťovna uhradí v případě povinného umístění pojištěného do karantény v zahraničí náklady na ubytování a stravování až do výše 2 500 Kč na jednu osobu a jeden den (maximálně však 30 000 Kč). Zároveň uhradí náklady na návrat po ukončení nařízené karantény až do výše 20 000 Kč na jednu osobu.
Stornujte ze zdravotních důvodů
Pokud budete mít zakoupené cestovní pojištění včetně pojištění storna zájezdu, můžete toto pojištění využít a stornovat zájezd z důvodu nemoci. Pojišťovna bude hradit storno poplatky dle pojistné smlouvy. Pojištění storna zájezdu pak platí pro celou ubytovací jednotku, tedy i pro ostatní zdravé cestující
V takovém případě stornujte rezervaci a pojišťovna Vám vrátí sornopoplatky sle pojistné smlouvy
Pokud budete rušit zájezd s podepsanou cestovní smlouvou (podpisem se rozumí elektronický souhlas v emailu s cestovní smlouvou), budou Vám vždy účtovány storno poplatky podle podmínek. Tyto storno poplatky Vám budou vráceny (až 80 %), pokud budete mít cestovní pojištění se stornem zájezdu a důvodem storna bude například nemoc. Pokud se jen rozhodnete na za zájezd nevyrazit, není to pro pojišťovnu vážný důvod a na takový se pojištění storna zájezdu pochopitelně nevztahuje.
Rozsah a maximální částky plnění se liší typem pojištění. Výše na této stránce najdete jednotlivé typy pojištění – klikněte na ně, otevře se Vám přesný seznam událostí, které bude pojišťovna krýt.
Máte jiný dotaz?
Napište nám prosím zprávu na náš Facebook nebo volejte na tel.: +420 511 444 350